lauantai 26. huhtikuuta 2014

Paska perjantai

Olin päivällä kaupassa ja joku pikkupoika oli siellä isänsä kanssa ja kun joku kysyi pojalta, mitä tälle kuuluu, niin poika vastasi "tänään on paska perjantai". Ja niin oli piru vie mullakin. :( Kauhea olo, kiitos anopin pojan. Murusta siis puhun, en siitä toisesta pojasta. Mä en enää tiedä mitä tehdä ja onko asia niin, että hän on hankala vai että mä teen siitä asiasta hankalan. Kun mulla ärsyttää hänen lyhyet (minun mielestä tylyt) vastaukset. Mulle on jo koulussa opetettu (äidinkielen tunnilla), että lyhyesti vastaaminen on tympeää.

Ja sitten hän vielä sanoi, että jos en pääse lauantaina sinne, olisi parempi kun tulisin vasta maanataina. Mitä vikaa sunnuntaissa? Ja jos olisi mennyt lauantaina olisiko minun pitänyt lähteä sieltä jo sunnuntaina, jos sunnuntaina on sitten huono päivä? En tiedä huvittaako mulla mennä sinne ollenkaan. Ahdistaa. Ja entäs sitten, kun joskus asun hänen kanssaan. Meinaako hän heittää minut ulos silloin, kun häntä ei kiinnosta minun seura? Olen mietiskellyt tätä täällä ennenkin, mutta mietinpä taas. En vain saa sitä asiaa mielestäni. Ja jotenkin tämä elämäkin tuntuu ihan turhalta. En tiedä mitä tälle sitten tekisi.

"Eihän naisissa toi ulkonäkö ole pääasia, vaan semmonen taipusa luonne. 
Ja kato nehän rupsahtaa joka tapauksessa ennen pitkää."
-Uuno Epsanjassa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...