sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Ei millään pahalla, mutta jos nyt lupauksesi pitäisit...

Muru on mulle velkaa monta sataa euroa ja lupasi maksaa kesäkuun alussa. No, ei ole maksua tilillä näkynyt. Nyt kun kysyin milloin hän meinaa maksaa sen, vastaus kuului "vaikka heti, jos saat siitä mielenrauhan itsellesi." No enhän mä sillä, mutta pidän siitä, että ne asiat pidetään, jotka luvataan. Ja lisäksi mulle on tulossa maksettavaksi veroja sen perintöhomman takia, niin tarvitsen rahaa siihen ja kun rahaa on niin paljon kiinni jollakin ihmisellä, tässä tapauksessa vielä omalla poikaystävällä, jolta niiden saatavien luulisi irtoavan nopeammin, mulle kun ei käy luonnonvisa.

Eilisen ja tämän päivän olen katsellut mysteerinauhoja, siis näitä:


Nauhoitettuja vhs:iä, joissa ei lue mitään. Niistähän löytyi vaikka mitä, kuten Kuumia aaltoja-sarjan jaksoja. Voi kun tuo sarja tulisi dvd:lle. Mulla on siis olemassa tuollainen laite, jossa voi katsoa sekä vhs-nauhoja että dvd:itä.

"En olis ikuna uskonut, että töihin lähtö voi tuntuu näin mukavalta. Pitäsköhän niihin lähtee useemminkin?"
-Uuno Turhapuro muuttaa maalle-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...