perjantai 20. kesäkuuta 2014

Se olis juhannus

Sateista ja kylmää juhannusta lukijat! Ainakin täällä pohjoisessa on tuollaista. No, eipä ole ainakaan sääskiä.

Murun luokse en mennyt, kun ei tullut kutsua. Se meni niin, että minun piti mennä sinne, mutta kun hänellä ei ollut nukkumapaikkaa minulle. Nyt siellä tosin olisi vuodesohva, mutta sama kai se on täällä kotona olla, kun hän on töissä (yllätys!).

Minua vaivaa tämän blogin ulkonäössä joku, mutta en tiedä itsekään mikä. Onko se väri vai ulkonäkö vai mikä... Ehkä mä sen vielä joku päivä keksin sen, kun kokeilen tarpeeksi.

Tämä kuva on eiliseltä.
"Kyllä se on tämän appiukkoni tyhmyys ja rahat, jotka on mahtollistaneet meikäläisen karriäärin."
-Uuno Turhapuro Suomen tasavallan herra presidentti-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...