maanantai 21. heinäkuuta 2014

Again

Taas se on alkanut, se olo. Masentaa ja paljon. Istun tietokoneella tietämättä mille sivulle haluan mennä tai mitä siellä tehdä. Ajatukset ei pysy kasassa. Mieluummin vain nukkuisin ja niin olen aikalailla tehnytkin viime päivinä. Tulevana viikonloppuna suuntaan Murun luokse. Saa nähdä miten sielläkään jaksaa sitten. Eniten mulla pelottaa, kun pitäisi yksin mennä erääseen isohkoon musiikkitapahtumaan, että tuleeko siellä sitten paniikkikohtaus. :/

Välillä tulee sellainen olo, että tiedän kyllä, että olen tässä, mutta silti tuntuu, etten ole. Siis että seuraan tapahtumia tavallaan yläpuolelta eikä kukaan näe minua. Se on vähän pelottava tunne.

"Jonakin päivänä, ehkä aivan yllättäenkin siis isäs perintö yksinkertaisesti lankeaa pankkitilillemme. Ja annas olla, jos minä silloin justiin olen sitottu pitkäaikaiseen työsuhteeseen enkä pääse irrottautumaan siittä heti, hoitamaan siis varojamme ja hoitamaan näitten sijoitus vähän tuottavampiin kohteisiin, niin siinähän menee, hyvänen aika tiätsä heti kättelyssä, no tommonen muutama milli korkotappioita."
-Uuno Epsanjassa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...