sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Jätä se! - Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin

Sain tänään viimein aikaiseksi katsoa tässä postauksessa mainitsemani elokuvan. Tosin mulla vähän kesti sen katsominen, kun minun keskittymiskyky ei riitä juuri mihinkään, varsinkaan ulkomaalaisen elokuvan katsomiseen. Ei jaksa keskittyä lukemaan tekstejä. Ja siksi toisekseen tuo elokuva ei oikein muutenkaan ollut minun mieleen.

Ostin toissapäivänä isälle jo isänpäivälahjankin. Olen tupannut olla ajoissa näissä lahja-asioissa, inhoan kiirettä.

Isä tykkää merkitä päivän sään kalenteriin ylös, 
niin hommasin nyt sitten 
tällaisen ihan varta vasten siihen 
tarkoitukseen olevan kirjan, johon
merkitä niitä säitä.

"No niin politiikassa aina tehdään, höhlä. Sanotaan, että pyytäkää mut
 siihen ja siihen virkaan,niin minä yllätyn kauheesti ja suostun sitte."
-Uuno Turhapuro Suomen tasavallan herra presidentti-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...