perjantai 19. joulukuuta 2014

Uskoa vai ei uskoa?

Siitä miehestä, josta aikaisemmin kerroin on alkanut paljastua juttuja, jotka on pistänyt minut miettimään. Kerroin hänelle tässä yhtenä päivänä, että menen seuraavana päivänä kirkkoon ja sitten lisäsin, että siis joulukonserttiin, etten ole uskovainen. Hän kirjoitti sitten, että "minä olen." Vaihdoin nopeasti puheenaihetta, kun en tunne häntä vielä kovin hyvin enkä siis tiedä miten hän mihinkin asiaan suhtautuu. Jäi vaan vaivaamaan, että oliko hän tosissaan, että on uskovainen vai oliko se vitsi.

Ei siinä muuten mitään, jos on, kunhan ei mulle mitään uskoa tyrkytä. Mä en oikein usko mihinkään Jumalan olemassaoloon tai semmoiseen. Sitten toisaalta, ollakseen uskovainen, hänen puheensa on vähän liian seksistisiä. Ei sillä, etteikö uskovaiset voisi puhua seksistä, mutta olen vaan jotenkin ajatellut, että uskovaiset on aika estoisia niissä asioissa.

"Pieni liikunta tekeekin hyvää näin just ennen lounasta."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...