maanantai 15. kesäkuuta 2015

Tyhjä pää

Oi voi minun muistia. Kävin kaupassa ja jätin TAAS ostokseni sinne. Mulla on kai päässä joku aukko, johon valuu kaikki järki siinä vaiheessa, kun ajatella pitäisi. No, kävin hakemassa ne ostokset.

Mä en tiedä olenko tekemässä suuren virheen, mutta minun tunteet ex-Murua kohtaan ei ole kadonneet ja hän kävi taas tänään täällä niinkuin viikko sittenkin. Tiedän, että joidenkin, osittain myös itseni mielessä tämä ei olisi kovin järkevää, mutta kun sydän sanoo niin...

Olen nyt lueskellut. Tämä kirja on viimeisin, jonka sivuja olen ahminut:


Ja mietilipiteeni kyseisestä opuksesta on: en tykännyt. Tilausta tehdessäni en tiennyt, että tuokin on niitä hyväntekeväisyyspokkareita, jotka sisältää lähinnä vuoden aikana tapahtuneita uutisia Vuorisen tapaan kerrottuna. Oli siinä toki sitten heidän Maltanreissustaankin juttua muutamana kertana joka kuukausi kirjoitettuna, mutta ei ollut niin huumorintäyteinen kuin Vuorisen kirjat yleensä. Ja lisäksi sisältää siis vain Vuorisen jo aiemmin vuoden aikana netissä julkaistuja kolumneja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...