keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Rv 16+5 Jäähyväiset hoitajalle

Tänään oli viimeisen kerran aika nykyiselle psykologilleni. Sain häneltä ns. jäähyväislahjan:

Ovistopparin, kuulemma vauvan huoneeseen.
Ensimmäinen muuttokuorma uudelle paikkakunnalle lähti maanantaiaamuna. Minä menen sitten perjantaina loppujen tavaroiden kanssa perässä. Sitten alkaakin meidän yhteinen arki ja minun uusi elämä uudella paikkakunnalla. Olenhan mä siellä siis "asunut" viikonkin putkeen joskus, mutta virallisesti en koskaan. Mutta kyllä mä siitä paikkakuntana tykkään. En nääs ole kaupunki-ihmisiä yhtään. En kuitenkaan missään maalaiskylässäkään viihtyisi, missä ei olisi yhtään kauppoja ja naapureitakin tyyliin viiden kilometrin säteellä. No, toivottavasti tulen viihtymään, ainakin tähän asti olen tykännyt, kun olen käynyt siellä. Tämä paikka, johon muutan ei siis vastaa kumpaakaan noista edellä mainituista paikkatyypeistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...