maanantai 13. marraskuuta 2017

Ahdistusta ja kirjallisuutta

Minä kirjoitan nyt minun toissa viikonlopusta. Perjantaina 3.11. meillä kävi ambulanssi hakemassa minut. Olin saanut paniikkikohtauksen, hieman rajumpana. Taju lähti. Olin yksin kotona ja minut sieltä olohuoneen lattialta sitten löydettiin. Jouduin tippaan ja otettiin verikokeita, mutta eipä sieltä mitään löytynyt. Pääsin samana iltana pois.

Edelleen on päivittäin jonkunlainen ahdistus päällä, mutta silloin vetäydyn itsekseni talomme yläkertaan ja otan kirjan esiin. Viime aikoina kirjoja onkin kulunut: Jan Jalutsin Ammattina vankikarkuri, Tarinoita matkasellistä ja Tarinoita matkasellistä 2. Lisäksi elämäkerrat Jari Sillanpää - Paljaana, Spede, nimittäin ja Matti Ranin käsi otsalla.

Eilen isänpäivänä meillä, minulla ja minun miehellä oli kihlauksen vuosipäivä. Eipä me sitä mitenkään vietetty, kun mies oli eri paikkakunnalla. Isänpäivää sen sijaan juhlistettiin kakulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...