sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Kirjallisuutta ja kokkailua

Koko viikonloppu meni jonkinasteisen ahdistuksen vallassa, syynä jälleen yksinäisyys. Olen ahdistusta lievittääkseni lukenut kirjoja, Suurta suomalaista vitutuskirjaa (:D), Taivaan tulien kakkososaa ja Heikki Luoman Kuusniemen naisia (mulla on aina vähintään kaksi kirjaa kesken). Taivaan tulia vaan ei hirveän myöhään kannata lukea, kun siinä on näitä rikoksia ja mulle ne aiheuttaa unettomuutta tai vaihtoehtoisesti painajaisia.

Sain tänään kuitenkin aikaiseksi tehdä kakun. Löysin eräästä blogista Geisha-juustokakun ohjeen ja sellainen on nyt jääkaapissa hyytymässä. Huomenna voisi laittaa kuvaa ja ohjetta tänne blogiin, kun se kakku on hyytynyt. Otti vaan päähän, kun en saanut tehdä sitä alusta asti itse. Äiti tuli siihen väliin söheltämään, niinkuin aina. Ei luota minuun ja minun kokkaustaitoihin, joten tulee neuvomaan, kuinka mikäkin tulee tehdä, ottaa ohjat omiin käsiinsä ja tekee sen itse. Huoh... Enhän mä koskaan voi oppiakaan, jos ei saa opetella, kun JOKU tulee aina neuvomaan ja tekemään sen minun puolesta. -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...