tiistai 20. maaliskuuta 2012

Sekavat tunteet

Jaa, jos sitä jotain kuulumisia kertoisi. Suhdejutuista en osaa sanoa. Mies ei vastaa viesteihin eikä hänestä muutenkaan ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun sieltä sunnuntaina lähdin. Outoa. Okei, eihän sitä joka päivä yhteydessä tarvitse ollakaan, mutta olisin vain halunnut kysyä, kuinka hän jakselee hammassärkynsä kanssa. Tunteet on todella sekavat nyt. Tietäisi vaan edes sen, mitä hän on minusta mieltä, kun en saanut siihenkään vastausta. Tunteet on niin sekavat nyt. Miksi minun pitää olla tunneihminen, kun elämään kuuluvat myrskyt on niin vaikeaa kestää? :/

Olen kuunnellut nyt lähinnä nyyhkyybiisejä, kun on niin surullinen mieli.

Ps. Miten on mahdollista, että mulla on mennyt ihan ohi näyttelijä Mauri Kuosmasen kuolema vuonna 2008? Siis mulla, joka seuraa kaikkea suomalaisia näyttelijöitä (etenkin komedioissa näytelleitä) koskevaa uutisointia. Tietenkin ollut silloin just taas vaihteeksi joku masennuskausi, niin ei ole kiinnittänyt huomiota tuollaiseen. 2008 keväällä olin opiskeluaikana viimeisessä työharjoittelussa täällä paikallisessa yrityksessä, mutta en muista, millainen mielialatilanne mulla silloin oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...