torstai 5. huhtikuuta 2012

Hyvää sisäänpääsiäistä!

Otsikko tämän miehen, josta olen tänne kirjoittanut, Facebook-statuksesta. :D Pääsiäinen siis on ovella. Kävin kaupasta suklaata ja limsoja, vaikka täällä ainakin on kaupat koko pääsiäisen auki. Eilen kävin Seppälästä uuden kynsilakan, keltaisen. Vähän piristystä tähän kevääseen.

Pitää sitä pääsiäistipulla asianmukaisen väriset kynnet olla. ;)

Nyt olen illan katsonut Salkkareita dvd:ltä. Pääsiäisen ensimmäinen kännipuhelukin tuli jo. Yksi mies soitti. Hänetkin olen tuolta deittisivulta joskus bongannut. Hän asuu kuitenkin sen verran kaukana tästä minun asuinpaikkakunnasta, ettei olla koskaan tavattu. Jotain kaksi vuotta ollaan kuitenkin puhelimessa ja netin kautta juteltu. Kyllä huomasi, että hän on ottanut jotain, kun jutut meni sen verran levottomiksi verrattuna siihen, kun hän on selvinpäin mulle soitellut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...