keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Ne tuli tänään!

Tämä on minun toinen tai oikeastaan kolmas kamera.
Piti järjestelmäkameran kaveriksi hankkia pienempi kamera.
Mulla oli kyllä jo, mutta piti saada parempilaatuisia kuvia,
joten tässä pikseleitä puolet enemmän kuin vanhemmassa
pokkarikamerassa.











Minulle tuli tänään kamera takuuhuollosta. Akku siitä vaihdettiin, eli siinä kai se vika oli. Ja tulipa muutakin... 















se kauan odottamani Nimettömän esikoisalbumi!







Tuli viimeyönä laitettua Huutonettiin tavaraa myyntiin. Dvd:itä ja hajuvesiä, joita en enää käytä. Tai oikeastaan olen suihkauttanut niistä vain pari kertaa, kun eivät ole oikein minun tuoksuisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...