tiistai 24. huhtikuuta 2012

Nimetön

Jee, huomennaaaaa se tapahtuu!!! Odotukseni palkitaan huomenna. Nimetön-yhtyeen esikoisalbumi En jää tuleen makaamaan julkaistaan ja se pitäisi ilmestyä samalla minun postilaatikkoon!

Tilailin tuossa farkkuja. Minä kun olen tällainen pätkä pituudeltani, mulle ei koskaan löydy sopivanpituisia lahkeita. No, lyhennytellään sitten, jos ovat sopivat. Onlyn farkut on oikeastaan ainoat, joita tykkään käyttää. Mulla vaan takareidet "syö" farkkuja, niin tulee aina jossain vaiheessa käyttöä reikiä takareisiin . :/ Toisilla kuluu lahkeet, mulla takareidet. Lahkeet olis helpompi korjata. Noita takareiden reikiä ei niin vaan korjatakaan.


Ps. Edelleen väsyttää ihan hirveesti. :/ Ei kyllä silti malta vielä nukkumaan mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...