torstai 14. kesäkuuta 2012

Festarit, säkkipillejä ja nokkahuiluja

Eilen menin vissiin jo joskus puoli kymmenen aikaan nukkumaan. Heräsin kolmen aikaan yöllä ja hain vähän yöpalaa. Tällaista:


Edellisenä yönä ei tullut nukuttua minuuttiakaan, kun siskontyttö tuli tänne minun huoneen lattialle (siis pelkälle lattialle) nukkumaan. Mä en pysty nukkumaan, jos joku muu on samassa huoneessa hengittämässä ja jopa yskimässä, niinkuin tämä teki. Hän huusi keskellä yötä "voi v*ttu! ei täällä voi nukkua, kun joku soittaa tuolla naapurissa säkkipilliä!" Repesin tuolle. Säkkipilli. :D Ei me nyt sentään missään Skotlannissa olla. Kävin kuuntelemassa, niin ei se mikään säkkipilli ollut, kun nokkahuilu. No, omituisia naapureita joka tapauksessa, kun yöllä klo 2.30 soittaa nokkahuilua pihalla. Siirryin alakerran sohvalle nukkumaan, mutta en mä sohvalla osaa nukkua.

Tänään olisi Erinin keikka ja sitä olen menossa katsomaan.

Keskustassa näkyi olevan porukkaa kuin muurahaisia, kun kävin siellä.


Ps. Ensimmäinen "julkkis" bongattu: Reino Nordin oli kaupassa samaan aikaan minun kanssani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...