maanantai 4. kesäkuuta 2012

Ihan *piip* päivä

Vähän huono olo. Pettymystä taas siihen yhteen ja samaan ystävään. Jättänyt taas kertomatta mulle oleellisia asioita. Mulle tuli taas ihan fyysisesti huono olo tuon pettymyksen takia. Ruokahalukin katosi tuon mukana. En suoraan sanottuna osaa sanoa, mitä mulle kuuluu tänään. Ei jaksa ajatella tämän tämänpäiväisen homman takia. Huono päivä.

Tuli taas valvottua viimeyönä puoli viiteen asti. Itkin monta tuntia, kun oli vaan niin paha olla ja en oikein tiennyt, mitä tehdä. Olin vaan niin yksin ja on ikävä jotakin sellaista, jota ei edes ole. Miestä. Ei mulla mikään kiire ole, mutta jotenkin vaan tuli eilen sellainen paha mieli ja huonommuuden tunne siitä, että on yksin.

Piti ottaa tällä kertaa ihan rauhoittavakin, kun koko päivän olen vaan huokaillut ahdistuksen takia.

Ps. Huomasin tuossa just, että vanupuikkopaketissa on parasta ennen-päivämäärä. Mitähän helkattia... Tuskin ne sentään pilalle menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...