sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Ihanaa

Ihana! Mä oon ihan oooooh... joo, ihastunut jollain tasolla. Tapasin tuolla festareilla yhden käsikirjoittaja-ohjaajan, joka, ajatella, muisti minut esittelemättä, vaikka on nähnyt minut vain kerran ja siitäkin on monta vuotta aikaa. Ja hän muisti jopa senkin, missä on minut tavannut, vaikka en kerennyt sanoa mitään. Mutta asiaan: ne silmät, niin ihanat. Mä ihastuin niihin jo silloin vuonna -09 (muistaakseni se oli -09, kun kyseinen herra minun silloisella työpaikalla kävi pyörähtämässä). Mutta... hän on kuulemma varattu. Harmi. :( Tosin kuka nyt pelkkien silmien kans haluais seurustella, kun ei tyyppi muuten nappaa. :D

Mutta siitä perjantaista. Voi juukelispuukelis. Se meni ihan ok. Jukka "Levyraati" Virtanen näkyi kävelevän tuossa kylän pinnassa (toinen "julkkisbongaus"). Mutta lauantaiaamuna koin elämäni ensimmäisen krapulan (pitikin edellisessä blogipäivityksessäni sanoa, ettei mulla ole koskaan alkoholista johtuvaa päänsärkyä). Pää painoi varmaan tonnin ja sitä särki. Lisäksi oli huono olo (en kuitenkaan laatoittanut mitään paikkoja). No, se meni kuitenkin ohi neljässä tunnissa nukkumalla syömällä jäätelön ja ruokaa. Enkä edes juonut koko illan aikana kuin yhden salmiakkikossun (ekaa kertaa elämässäni sitäkin eikä se tainnut olla oikein minun juoma, hyi). Tosin sillä saattoi olla osuutta asiaan, etten ollut syönyt mitään ennen sitä. Ensi kerralla on taas viisaampi. En vaan taida vähään aikaan missään baareissa käydä tämän festaririekkumisen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...