sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Ihastusta

Mä oon niin ihastunut, tiedättekö mihin? No tähän:

"Mietin, miten oikein lähdit mun matkaan.
Happee haukkaa vaan, henki salpaa.
Haka rakosellaan, hevoset karkaa.
Laahaa jalkaa vaan, mun sydän laukkaa.
Miten se menee, kuka kenetkin valkkaa?
Anna Amorin sekottaa pakkaa.
Saatan saada, saattaa olla etten saakaan.
Vien sut pariin mun lempparipaikkaan.
Mä vien sut kuunvaloon.
Sydänkäpynen niin käperry mun kainaloon.
Saatillain.

Kuinka hiljaisuus toimii niin täysii?
Ja sä katot mua suoraan silmiin.
Kato maisemii, suomifilmii, kesäyö sulanut mun uniin.

Kesäyössä, vaeltaa, lupauksein mun rinnallain.
Taluttaa mua mukanaan, saatan olla saatilla.
Kesäyössä, vaeltaa, Lammassaareen pitkospuin.
Sanottuu en saa sanaakaan, saatan olla saatilla."
                  -Elokuu: Saatilla-

Muuten en kyseisen bändin tuotannosta tykkää, mutta tämä kolahti kerrasta.

Käytiin siskontytön kanssa katsomassa vähän kylän menoa näin päättäjäisviikonloppuna ja olihan sitä taas tänäänkin, vielä enemmän kuin eilen. Tällaista jäi saaliiksi:

Joo, mä tiedän, taas näitä auringonlaskuja,
mutta kun mä niin rakastan tuota näkyä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...