keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Lämpöä

Huono olo senkun jatkuu. Viime yönäkään ei tullut nukuttua. Hikoilin vaan, vaikka ei ollut edes kuuma, pikemminkin paleli. Johtunee siitä, että on vähän lämpöä. Tällaista oloa mulla ei olekaan ollut sitten vuoden -09 sikainfluenssatartuntani. Jossain vaiheessa yötä melkein tipuin sängystäkin. Patja oli jotenkin valunut melkein lattialle ja mä meinasin mennä siinä mukana. Laitoin eilen illalla Vicks Vaborubia, mutta... HYIHYIHYI! Minun hiukset tarttui ihoon kiinni sen aineen takia. Inhottava tunne.

Viime yönä piti olla se joku venuksen ylikulku. En oikein tiennyt, millaiselta sen pitäisi näyttää. Kävin yhden aikaan ulkona kuvailemassa. Siellä oli ruosteen värinen taivas, joten ajattelin sen olevan sitä ylikulkua, mutta ei se sitten tainnut ollakaan. Auringossa olisi pitänyt kuulemma näkyä joku pieni musta piste. Joopa joo. No, en sitten nähnyt sitä. Samapa tuo. Ei sitä kovin kauan ulkona viitsinyt olla palelluttamassa itseään lisää.


Mulla haluttaisi sellainen silmälappujuttu. Siis sellainen, joka laitetaan silmien päälle, kun mennään nukkumaan. Pitää joku päivä käydä hakemassa, kunhan tässä nyt ensin paranisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...