torstai 28. kesäkuuta 2012

Sinne meni sekin hyvä fiilis

Jep, ystävälläni on taas joku ongelma. Kun mulla menee hyvin, hän manaa, että kohta menee kuitenkin taas huonosti. Just. Miksen mä sais onnistua elämässäni? Miksen mä saisi olla onnellinen, jos kerta muutkin ovat? Hän kirjoitti viestissään sanatarkasti näin: "sinä tulet olemaan loppuelämäsi yksin". Tuli paha mieli. :( Ja ei, ei ole kyseessä mikään sinkkutyyppi, jota ärsyttäisi se, että jollakin toisella menee hyvin rakkausrintamalla vaan ihan vasta uuden suhteen aloittanut tyyppi ja vieläpä mies. Ja mitenkä niin loppuelämäni? Olen nyt mielestäni löytänyt ihanan miehen, jota ei kannata päästää karkuun enkä ajatellutkaan. Ärsyttää vaan tuollaiset huonon tuurin manaajat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...