perjantai 29. kesäkuuta 2012

Aivan mahtavaa

Hihihii, aivan mahtava olo taas vaihteeksi! :) Sain luun kurkkuun tälle ystävälleni, joka sanoi, että tulen olemaan loppuelämäni yksin. Kerroin tälle miehelle, jonka kanssa mulla on juttua, että tämä tyyppi sanoi mulle, että tulen olemaan loppuelämäni yksin. Mies sanoi mulle, ettei tuollaisista kannata välittää ja, että hän pitää huolen siitä, etten jää yksin. Ihana. <3

No, laitoin sitten tälle ystävälleni viestin, että mulla menee paremmin kuin hyvin suhderintamalla ja kerroin myös, että olen kertonut tälle miehelle tuosta hänen manauksestaan. Ja sitten lisäsin vähän pökköä pesään ja kirjoitin, että hän voisi pitää huolen ihan vaan omasta suhteestaan, ettei käy niinkuin edellisellä kerralla, kun häneltä lähti oma akka toisen miehen mukaan.

Kun olin vauhtiin päässyt, hiillostin vielä hieman lisää ja lisäsin "vai olikohan se edes viimekertainen... mihin se tammikuinen nainen katosi? Taisi sekin tulla toisiin ajatuksiin sinun suhteen". Okei, tuo oli ehkä vähän loukkaavasti sanottu, mutta niinhän hänkin loukkasi minua. Hän ei vastannut tuohon. Taisi osua arkaan paikkaan. Juoppohullun päiväkirjoja lainatakseni: mulle ei vittuilla.

Kävin tänään tk:ssa. Mulla on ollut jo monta kuukautta kaksi outoa näppyä kainalossa. Ne on kuulemma jotain talirauhasia tai mitä lie, vaarattomia kuitenkin. Jätinpä sitten samalla itseni jonoon luomenpoistoon. Ilmoittavat sitten, kun aika on. Jono tosin on kuulemma aika pitkä. No, eipä tässä kiirettä ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...