perjantai 6. heinäkuuta 2012

Taas kipeänä :(

Hirveä yskä ollut jo muutaman päivän. Olen kohta yskinyt aivoni pihalle. Muutama tunti sitten oli vielä niin pahana, että joka kerta, kun yskin, oksensin. Onneksi isä haki mulle yskänlääkettä apteekista. Silmiäkin särkee, ynnä muita lihaksia. Särkylääkettä ei oikein uskalla ottaa, kun pelkään sitä oksentamista. Särkylääkkeen oksentaminen se inhottavaa onkin. Ihan niinkuin jotain sappinestettä, hyi.

Toivottavasti en Murua ole tartuttanut. :/ Niin, tätä miestä kutsun siis Muruksi tai Muruseksi. :) Kun kysyin, saanko kutsua häntä sillä nimellä, hän vastasi, että saan vaikka paviaaniksi. Ihana. :D Mä olen hänelle Rakas. Sanoin hänelle, että saa sanoa miksi vaan, kunhan ei Helluksi tai Kultsiksi. Minusta ne on lehmän nimiä, niinkuin joku Heluna. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...