torstai 26. heinäkuuta 2012

Tapahtumaköyhä päivä

Tämä ruokarajoitteinen herkutteli tänään kanapaninilla. Mulla vaan on sellainen "outo" tapa syödä sitä. Otan aina ennen syömistä kaikki paprikan palaset pois sen leivän välistä. Kuten olen aikaisemmin sanonutkin: en tykkää mistään kanin ruuasta ja paprika kuuluu minun mittakaavassa kanin ruokiin. Ostin siis kaupasta paketissa olevan paninin ja tungin kotona mikroon.


Muuten tämä päivä on mennyt lähinnä nukkuessa. Nyt iltasella olen jatkanut Tuhkimotarinan katsomista (joo, edelleen samaa dvd-boksia vahtaan, jota aloin katsomaan jotain kuukausi-kaksi sitten. Ei ole oikein jaksanut/joutanut viime aikoina katsomaan).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...