maanantai 3. syyskuuta 2012

Väsymystä

Pöh, mikä viesti oli sähköpostissa: "Joudumme valitettavasti ilmoittamaan, että sinua ei valittu Durex-kondomitestaajaksi." Olen siis hakenut tuohon toistamiseen (ekan kerran hain viime syksynä), mutta en taaskaan päässyt. :( Olisi se ollut niin kiva "työ". Joustava ja saa itse valita, koska töitä tekee, missä paikassa ja missä asennossa. :D No, ensi kerralla taas uusi yritys.

Tuntuipa muuten niin lopulliselta tässä joku aika sitten, kun jossain lääkärin paperissa luki "Ammatti (entinen): Media-assistentti". Siihen ammattiin ei kai ole paluuta. No, ei mulla kyllä halutakaan.

Viimeyönä ei tullut nukuttua yhtään. En tiedä, mikä minua valvotti, mutta uni ei vain tullut. Nyt sitten väsyttääkin ihan sairaasti. Päivälläkin kaupassa ollessa olin niin väsynyt, etten edes tajunnut, miksi olin siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...