tiistai 11. syyskuuta 2012

Viime päivinä ei ole sipulia tarvittu itkun alkamiseksi, mutta silti sitä tuli

Äidin kasvimaalla...

On siinä sipulilla kokoa. Tuon "normaalin" ympäryysmitta paksuimmasta
kohdasta on 5,5 cm ja tuon luonnonoikun 8,5 cm.
Sitten kasvimaalta muille maille. Tuli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä outo viesti Murulta. Siinä luki "olet kultainen mulle...". Mikä? Minua ei tarvi kullitella, kun en minäkään p*lluttele ketään! No, eilen sitten selvisi syy tälle omituiselle viestille: mies oli juonut kalsarikännit, kun mä olin häipynyt ja miettinyt mitä tekee töidensä kanssa. Siis TÖIDENSÄ! Eikö juuri muuta mietittävää ole vapaa-ajalla kuin työt, varsinkin, kun on juuri "heittänyt" tyttöystävänsä pihalle. No, siis selitys tuolle (minun mielestä) omituiselta kuulostavalle viestille oli tietenkin se, ettei sitä oltu selvinpäin kirjoitettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...