sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Voihan viikonloppuahdistus!

No niin, kävin siis viikonloppuna Murun luona. Menin sinne lauantain vastaisena yönä. Tänään Muru sitten "heitti" minut pihalle. :( Hän lähti aamulla ihan normaalisti töihin, kunnes tuli puoliltapäivin viesti, että "sori, mutta joudun "heittämään" sinut tänään ulos. Haluan vähän omaa aikaa". Ei sitten ennen töihin lähtöä voinut sanoa, kun piti viestillä ilmoittaa!

Kun olin jo bussissa matkalla kotiin, tuli viesti "joko olet lähtenyt?" Tuli sellainen olo, että hän kysyy sitä siksi, että joko on asunto tyhjä, että hän saa mennä sinne viettämään sitä omaa aikaa.

Jätin sinne asuntoon lapun, johon kirjoitin, että otin eilen ostamani kakun mukaani, kun hän ei kerta syönyt sitä, niin tuli viesti, että "voi että mä oon kusipää". (No ihanko tosi? kiva, että itsekin huomasi). Meni vähän aikaa ja tuli viesti "enhän mä edes tiennyt, että siellä on kakkua". Voi huoh.. ja sitten Facebookissa kirjoitti, että "olen NIMI ja olen idiootti". No ihanko tosi? Kysyin sitten, että mitä hän katuu, kun ei ole tullut selväksi: sitä, ettei nähnyt sitä kakkua vai sitä, että heitti minut ulos, niin kuulemma sitä, että heitti minut ulos. No voi, voi. Kuten sanonta kuuluu: myöhäistä katua, kun *piip* on jo housuissa.

Ei me siis erottu olla, mutta mulla on ihan valtavan paha mieli. Ja nyt illalla tuli viesti, että "minä nuuskin sinun tuoksua". Siinähän nuuskii, kun sille näköjään riittää seurustelu pelkän tuoksun kanssa. :( Lisäksi kehtasi vielä valittaa, että hänellä v*tuttaa, kun kukaan ei hipsuta (hivele) häntä selästä (hän tykkää sellaisesta). Ei pitäisi valittaa, kun itse käski minut pois sieltä.

Kotimatkalla törmäsin tällaisiin. Taitavat olla vain värjätyt,
mutta oli pakko ottaa kuva, kun oli niin jännän näköistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...