torstai 11. lokakuuta 2012

Innostusta

Sain eilen inspiraation alkaa tekemään pitkästä aikaa (viimeksi viime talvena) sisustushiekoista ja -kivistä + tuikkukynttilöistä koristeita. Hain Tiimarista tarvikkeita, joita puuttui (tuikut ja hiekkaa, sillä kiviä ja simpukoita mulla jo oli. Tuon keskimmäisen kuvan kynttilät olen ostanut vuosi sitten jostainpäin Oulua, ei hajuakaan, mistä) ja tällaisia niistä sitten tuli:

Olisin halunnut ihan hiekkaa, mutta ei löytynyt kuin tuota kivimursketta.

Tämä on oikeastaan viimevuotinen. Muutin vain hieman
noita kivi-/simpukkakoristeita erilaisiksi.


Tämä on ihan kokonaan viimevuotinen. En tehnyt mitään
muutoksia, kun en kokenut sitä tarpeelliseksi.

Mutta sitten muihin asioihin. Tänään kävin zumbassa. Meinasi kunto loppua. Ja kävinpä sitten zumbaa ennen kasan herkkuja kaupasta, jee. Meinasi eilen jonkunsortin ärsytys iskeä, kun oli tullut kilo lisää painoon. Johtunee siitä, että tässä on ollut tätä epäselvyyttä suhdeasioissa ja on sitten tullut vain mässäiltyä kaikkea ja nukuttua, kun muuta ei ole jaksanut. Eilenkin esimerkiksi löysin pakastearkusta avaamattoman vaniljajäätelöpaketin ja ette arvaa, mitä alkoi tekemään mieli. No, tätä:

Kanelijäätelöä. Laitoin siis vain vaniljajäätelön päälle kanelia ja
sekoitin ne sitten sellaiseksi mössöksi, mutta koska
se mössö ei ole kovin kuvauksellinen, en siitä ottanut kuvaa.
Mulle soitti eilen jostakin tilastokeskuksesta joku ukko. Löin sille luurin korvaan, kun ajattelin, etten tajua mistään Suomen taloudellisesta tilanteesta yhtään mitään. No, se soitti tänäänkin. mutta en vastannut puhelimeen. Luulin jo päässeeni siitä, mutta sepä soittikin isälle ja kysyi minua. Mistä se senkin numeron kaivoi. Voi huoh. No, ei ne kysymykset nyt loppujen lopuksi niin vaikeita olleetkaan.

Eilen hain muuten hihanlyhennykseltä viime viikolla ostamani (siis minä ostin, äiti maksoi :D) puolipitkän mustan villakangastakin. Mä kun olen tällainen lyhyt (145 cm) ja aika leveä, niin ei löydy koskaan sopivan pituisia ulkovaatteita eikä housuja. Onneksi on ompelijat olemassa.

2 kommenttia:

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...