sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Mielenpurkaus

Meille tuli Murun kanssa vähän riitaa, mutta ette arvaa mistä. Dvd:stä! Joo, luitte oikein, dvd:stä. Sanoin hänelle katsovani Isä sisäkkönä-elokuvaa dvd:ltä, niin tämä totesi, että "onhan se hyvä, mutta nähty kymmeniä kertoja". Niin, entä sitten? Laitoin hänelle viestin, että siksihän niitä dvd:itä on, että niitä katsotaan kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja ja, että mä saan katsoa mitä mä haluan. Olin juuri pyytämässä anteeksi tuota tunteenpurkaustani, kun häneltä tuli viesti "katso vaikka kymmenen kertaa putkeen minun puolesta!" Siis mitä? Tarviiko tuosta nyt alkaa raivoamaan? Mulle tuli kyllä paha mieli tuosta hänen töksäytyksestään, joten jätin sen anteeksipyynnön sitten tekemättä. Minun mielestä pallo siirtyi nyt hänelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...