tiistai 30. lokakuuta 2012

Suunnitelmat taas kerran hajosi pirstaleiksi

Hö, piti lähteä käymään Murun kanssa syömässä, kun hän ajaa tästä ohi. No, eiköhän tullut taas mutkia matkaan niin, ettei hän voikaan lähteä minun kanssa syömään vaan ajaa tästä vaan ohi. :( No, loppuviikosta olisi tarkoitus mennä hänen luokseen pariksi päiväksi. Toivottavasti sekin suunnitelma ei taas mene mönkään.

Ai niin, eilen loppui se minun puhallusjuttu. Tutkittiin siis, onko mulla astmaa ja kuinka tilavat minun keuhkot on. No, se astmahoitaja ainakin sanoi niiden tulosten ja minun haastattelun perusteella, ettei minulla hänen mielestään ole astmaa. Minulla ei siis ole mitään hengitysoireita. Hän arveli, että minun keuhkot on vain niin pienet, että siksi ne puhallustulokset ei ole kovin korkeita.

PS. Meidän Mustin sisäinen kello taitaa olla vielä kesäajassa. Sen oli ihan pakko päästä tänään jo kahdelta lenkille ja saada ruokaa, vaikka nuo tapahtuu aina kolmelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...