sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Ysärii!

Eilen oli ysäribileet. Olihan siellä jos minkälaista pukeutujaa, 90-luvun muodin mukaan tietenkin. Arvontakin siellä oli, mutta lähdettiin siskontytön kanssa aikaisemmin pois. Haha, saattaa joillakin olla tänään vähän ysärijysäri. Sellaisessa kunnossa siellä jotkut juhlijat kyllä oli. :D Mä en ottanut kuin pari, niin ei se vaikuta sillä tavalla. Tottakai väsyttää, mutta muuten ihan normaali olo.

Minun pitäisi tänään mennä Murun luokse tai ainakin vielä pari päivää sitten hän lupasi, että voin mennä sinne. Eilen tuli häneltä jotain outoa viestiä. Jotain, että "tiiäkkö mitä" ja kun kysyin, mitä, niin vastas vaan "ei mitään enää... tai en tiedä, mitä mietin". Mä vähän luulen, että se miettii taas sanovansa mulle, etten saakaan tulla. :( Siis me ei olla kuukauteen nähty ja jos tämä kehtaa sanoa, etten saa tulla sinne, niin en enää tiedä, mitä ajatella. Sanoisi suoraan, jos ei halua enää olla minun kanssa, kun ilmiselvästi hänellä on jotain mielen päällä. Mutta sitä mä en tule kestämään, jos hän jättää minut. On nytkin todella paha olo henkisesti enkä tiedä, mitenpäin olisin, kun on tällaista epäselvyyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...