maanantai 8. lokakuuta 2012

Poissa silmistä, poissa mielestä?

Sinne meni Muru minun elämästä. Poistin hänet Fb-kavereistani (mulla ei ole siellä ainuttakaan exää, joten ei häntäkään). Hän lupasi nyt aamulla ilmoittaa mulle, mitä on päättänyt, että saanko tulla sinne tänään. No, ei kuulunut mitään, joten ilmoitin hänelle, etten tule sinne tänään enkä enää koskaan. Kyllä mä huomaan, ettei hän enää rakasta minua eikä välitä minusta. Syyn vain olisin halunnut tietää, siis, että mikä meni vikaan ja mitä olen tehnyt. No, tuskin hänellä sellaista syytä edes on. Käskin hänen pitää ne minun tavarat, mitä mulla sinne on jäänyt. En halua nähdä häntä enää, kun en kestäisi sitä. Jotenkin ollut jo jonkun aikaa sellainen tunne, että hän elää jotain kaksoiselämää tai ainakin hänellä on jotain salattavaa, kun en koskaan saanut mennä sinne silloin, kun halusin.

1 kommentti:

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...