lauantai 24. marraskuuta 2012

Huihai, huimaa

Ihmeellistä huimausta ollut tänään. No, okei, en ole syönyt tänään säännöllisesti. On väsyttänyt niin, ettei ole jaksanut nousta ylös ennen neljää eikä mulla ole ollut nälkäkään. Mutta jos ei ole nälkä, niin kuinka sitten huimaa? Ehkä tämä on jotain muuta. Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, onkohan mulla huonontunut näkö, näin luulen ja siitä kai tämä huimauskin johtuu. Ajatella, vaikka alle vuosi sitten uudet lasit hommasin. Olin ajatellut ostaa uuden puhelimen veronpalautusrahoilla, mutta taitaa mennä uusiin laseihin, ne on tärkeämmät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...