sunnuntai 11. marraskuuta 2012

"Isä hei, olet suojani kuolematon, vaikka maailma muuten niin on kylmä ja rakkaudeton"

Otsikko on Jope Ruonansuun koskettavasta biisistä Isä. Eipä tätä isänpäivää meillä mitenkään erityisesti juhlistettu. Äiti kyllä leipoi kakun isälle ja oltiin ostettu yöpuku lahjaksi, mutta muuten ihan normaali sunnuntai. Ja sitä kakkuahan mä en voinut edes maistaa tämän laihdutuskuurin takia, mutta eipä tehnyt mielikään mitään kermavaahdolla kuorrutettua kakkua, hyi. Pidän enemmän juustokakusta.

Viikon aikana olen katsonut monta päivää yhtä elokuvaa. Ei jotenkin innostanut katsoa sitä putkeen. Ei se niin tylsäkään ole, mutta ei vaan innostanut. Kyseessä siis tämä elokuva:



Joo ja kuten varmaan huomasitte, sain viimein aikaiseksi kaivaa sen kuviensiirtopiuhan kaapista. Kun siis edelleenkin olen tällä koneella, jossa ei ole muistikortinlukijaa.

Tänään olen sitten katsonut mielestäni ihan hyvää elokuvaa, eli tätä:


Koskaan aikaisemmin en ollut kumpaakaan nähnyt. Ja nuo on siis Murun dvd-valikoimasta. Kysyin häneltä itseasiassa suoraan tuosta Huippunäkymät-elokuvasta, että onko se jäänyt kenties joltain hänen exältään, kun vaikutti niin naisille suunnatulta elokuvalta. Ei kuulemma, kun hän oli ostanut kaveriltaan läjän dvd:itä eikä tiedä itsekään mitä kaikkia, kun ei ole katsonut niitä.

Niin ja lopuksi vielä hyvää isänpäivää kaikille isäksi itsensä tietäville tämän biisin myötä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...