torstai 22. marraskuuta 2012

*Otsa rypyssä miettimistä*

Enhän mä sitten taaskaan lähde viikonloppuna Murun luokse, kun hän ei ole taaskaan Suomessa. Ensi viikonloppuna piti mennä, mutta hänellä on joku kurssi. Sen mä tiesinkin kyllä etukäteen, mutta sen jälkeen on kuulemma kurssibileet. No joo... olen otsa rypyssä miettinyt kaikenlaista. Käynyt mielessä esimerkiksi, että hänellä on joku toinen nainen. Mutta se vaan, että sanoin hänelle, että itsehän hän sitä ehdotti, etten tulisi tänä viikonloppuna vaan vasta seuraavana, kun hänellä on sitä kurssia lukuunottamatta vapaata koko viikonloppu. Hän totesi vaan, että "tilanteet muuttuu". No joo, mutta... aaargh! En mä tiedä, kauanko jaksan tällaista. Kai hän suoraan sanoisi, jos ei halua enää olla minun kanssa. Aikoi kyllä etsiä jotain vähän inhimillisempää työtä, kun tässä työssä aina tulee noita stressiä aiheuttavia yhtäkkisiä työkeikkoja. Toivottavasti löytyy.

1 kommentti:

  1. Vähän oudolta kuulostaa, jos jotkut bileet menee oman rakkaansa näkemisen edelle. Luulisi et mieluummin on v-lopun tyttöystävänsä kanssa kun jossain bileissä, toi ei ihan normaalilta kyl vaikuta.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...