keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Se oli retkahdus!

Joulukoristeita (NYT JO?! En oikein koristeista välitä,
mutta äiti halunnut laittaa, ei onneksi minun huoneeseen
niitä ole tunkenut.)

Mä retkahdin! Söin suklaata. :/ Oli pakko. Ei vaan voinut enää olla ilman. Jotenkin alkanut tympimään koko laihdutushomma. Pääsisi sinne Murun luokse, niin saisi vähän ajatuksia pois tai lähinnä sellaiset ihmiset pois minun kintereiltä, jotka vahtaa minun syömisiä. En mä siis herkuttelemaan sinne lähde, mutta silti, mun aivot tarvitsee lepoa! Ei jaksa jatkuvaa stressiä tuosta syömisestä tai syömättä jättämisestä.

2 kommenttia:

  1. noi kaikenmaailman dietit on kyl ihan hanurista. esim jos pitää karkkilakkoa niin sen jälkeen tulee syötyä vaan kahta kauheemmin herkkuja :D kerranhan me vaan eletää!

    VastaaPoista
  2. No en mä nyt tiedä. Sen eilisen retkahduksen jälkeen (söin vain 2 pientä valkosuklaatikkua) ei ole tehnyt mieli mitään herkkuja. Ja en mä nyt ehkä sanoisi olevani dieetillä. Vähän vain säännöstelen syömisiäni (ennen söin jotenkin huvikseni, vaikka ei ollut nälkäkään).

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...