keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Tyttö tuli!

Meidän suku on kasvanut tänä aamuna pienellä tytöllä. Jo oli aikakin (kyseisessä perheessä ennestään kaksi poikaa). Jaa-a, mikähän mä kyseiselle tytölle olen... no, olen täti hänen äidilleen, eli...

Uutta puhelinta olen miettinyt. Sen pitäisi olla mielellään sellainen, jossa on molemmat, sekä näppäimet että kosketusnäyttö, mutta kun kaikissa näkyy olevan pelkkä kosketusnäyttö tai pelkät näppäimet.

Viime yönä en nukkunut ollenkaan. En tiedä, mikä siihen oli syynä. Nyt otin nukahtamislääkkeen, jonka pitäisi tunnin sisään alkaa vaikuttaa. Saa nähdä, miten sitä huomenna sitten zumbassa jaksaa puolinukuksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...