maanantai 17. joulukuuta 2012

Hermoja raastaa!

Muru laittoi mulle eilen viestin, että hän kaipaa ja rakastaa minua. Siis mitä??? Ensin jättää minut ja sitten kirjoittaa tuollaista. Laitoin hänelle sitten tänään viestin, että olen tänään lähettänyt hänen dvd:nsä (jotka mulla oli lainassa) hänelle takaisin ja että olen antanut hänen joululahjansa eteenpäin. Tämä sitten kirjoitti, että odottelee yhä sitä kaurapussia saapuvaksi postin mukana, jonka hän on tilannut mulle joululahjaksi. Miksi, kun kerran itse jätti minut? Ja sitä paitsi ostin sen kaurapussin jo, kun hän tosiaan jätti minut. Käy hermoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...