tiistai 29. tammikuuta 2013

En ole kani, syön kanaa

Minun hyvinvointiohjaaja käski minun lisätä kasvisannoksia, joten piti miettiä, mitä kasviksia mä syön. Enpä juuri mitään. En ole kani, joten vihreät lehdet saa unohtaa. No, jotain kuitenkin sain aikaiseksi.

Kanasuikaleita, paistettuja herkkusieniä, vesikastanjoita, ananasta ja
cashew-pähkinöitä (nekin paistettuja), namia. :P

Vareksia olen nyt katsonut, kun tuli hommattua tällainen:


Tuo boksi sisältää kahdeksan Vares-elokuvaa. Ei ole mitään minun lempielokuvia, mutta kun on tuo Sulo Vilén-syndrooma "kun halvalla sain". :D Ja kun en aikaisemmin ole katsonut kuin nuo kaksi ekaa, niin kiva katsoa nuo loputkin ja suht halvalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...