perjantai 8. maaliskuuta 2013

Biisien metsästystä

Hyvää naistenpäivän iltaa kyseisen sukupuolen edustajille! Itse en ole kyseistä päivää kummemmin juhlinut tai oikeastaan mitenkään. On niin väsyttänyt, että nukuin neljään asti. Nyt illalla viimein löytyi Facebookissa kunnan keskusteluryhmän sivulla yleisesti kysymällä yhden biisin nimi, jota olen etsinyt jo pari vuotta. Se biisi oli tämä:


Zumbassa joskus ollut tuo biisi ja siitä asti olen sitä etsinyt. Vähän vain on ollut vaikeaa etsiä, kun kieli on jotakin mitä lie eikä esiintyjästä ollut tietoa.

Minun korjattu puhelin tuli tänään. En vain ole vielä kokeillut, onko se kunnossa, kun ostin pari viikkoa sitten isomman muistikortin siihen ja olen siihen musiikkia laitellut. Halutti vaan jotain muita biisejä kuin noita, joita on jo koneella, jotka on kuultu jo miljoona kertaa. Monta tuntia miettinyt kaikenlaisia biisejä ja sitä mukaa lisäillyt, kun olen hoksannut. Lenkkeilyä varten sitä musiikkia sinne halusin, eli jotain menevämpää, kuten tuo tuossa linkissä.

1 kommentti:

  1. - Aaah, ihana ku linkitit tuon :D Mä niin rakastuin tohon biisiin heti, kun sen täs kuuntelin!

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...