torstai 7. maaliskuuta 2013

Paska päivä

V*ttu mikä päivä! Huono tuuri alkoi itseasiassa jo pari päivää sitten, kun istuin tietokonekuulokkeiden päälle ja ne hajosi.

Kuten näkyy, piti teipata tuo toinen kuuloke takaisin kiinni siksi aikaa,
että saa hommattua uudet.

Mulle on minun exä (ei Muru vaan yksi kauemman aikaa sitten exäksi muuttunut mies) soitellut muutamana päivänä tuntemattomasta numerosta (siis sillä tavalla, että lukee "tuntematon numero soittaa"). Tänään sitten soi puhelin ja taas tuntematon numero. Luulin, että se oli tämä exäni ja vastasin jotakin tyyliin "päivää perkele!", niin eihän se sitten ollutkaan tämä minun exä vaan joku ilmaisia näytteitä jakava tyyppi. Huhhuh, että hävetti.

Sitten menin kauppaan vittuuntuneena ja olisi haluttanut heitellä kiivejä pitkin seiniä. Jaa, että miksikö just kiivejä? No, kun pari päivää sitten ostin kiivejä ja ne oli ihan hirveän kovia eikä niistä saanut lusikalla palastakaan.

Toisessa kaupassa ollessani kaupan pihalla oli joku kyylä. Hän istui autossa ja kyttäsi samalla kaupan sisälle. Kun mä tulin ulos, tämä kysyi "jäikö sulla jotakin sinne kauppaan, kun se myyjä juoksi sinun perään?"

No, ei kun takaisin sisälle ja eihän mulla sinne mitään ollut jäänyt eikä se myyjä kyllä minun perään ollut juossut. Varmaan jonkun seuraavan asiakkaan asialla oli ollut (mennyt punnitsemaan jotain punnitsematta jääneitä vihanneksia, tarkistamaan hintaa tms.). Huoh, ei just tänään olisi jaksanut tuollaisia ämmiä... muutenkin ihan tarpeeksi huono päivä, niin sitten tuollainen kyttääjä juoksuttaa tyhjää edestakaisin. -.-

Paistoin tuossa pari tuntia sitten kalapuikkoja enköhän mä unohtunut lukemaan lehteä liian pitkäksi aikaa ja ne vähän mustui liikaa. Ei pahasti, mutta liikaa silti.

Nyt illalla sitten tuli kännipuhelu ja ai että mä vihaan kännipuheluita! Ja varsinkin niitä kännisen miehen (ei oman) lirkutuksia tyyliin "onko sinun nännit kovina". Hyi helvetti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...