maanantai 18. maaliskuuta 2013

Maalari maalasi... nenää

Sain tänään inspiraation maalata taulun. Tai no, maalasin taustan ja liimasin siihen kaksi isoa mustaa liitutaulumaalilla maalattua sydäntä. Vessaan mennessä ja vilkaistessani peilistä oikein pelästyin. Olin maalannut osan nenästänikin siniseksi. Onneksi en ollut menossa mihinkään. Se tästä olisi puuttunut, että olisin lähtenyt johonkin ja vielä peiliin katsomatta. Siinä olisin vaan miettinyt, miksi kaikki tuijottaa. :D

Sitten vähän ikävämpiin asioihin. Mulla on yli viikon ollut ihan kamalat vatsakivut, mielestäni alavatsassa. Se on sellaista aaltoilevaa kipua. Kun kipukohtaus tulee, on pakko pysähtyä, koska kipu on niin kovaa. Olen käynyt jopa ehkäisyneuvolassa. No, syy ei ollut siellä päässä. Mitään ei löytynyt. 

Tänään sitten heräsin aamulla kello kuusi vielä pahempaan kipuun. Täytyi pitää seinästä kiinni, etten olisi pyörtynyt ja hikikin ihan valui. Tulin sitten ajatelleeksi, että jos syy onkin minun vatsan toiminnassa tai lähinnä toimimattomuudessa. Minun nykyinen ruokavalio kun ei oikein kuituja sisällä. Oli onneksi kyseiseen vaivaan (ummetukseen) lääkettä kaapissa ja kivut hieman helpotti, mutta ei kokonaan. Nyt illalla muistin sitten, että mulla on joskus pari vuotta sitten ollut jotain ruuansulatusvaivaa, johon olen saanut ruuansulatuskanavan kipujen hoitoon lääkettä. Se tuntui auttavan ainakin vähän. Toivottavasti häviäisi kokonaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...