tiistai 12. maaliskuuta 2013

Onko sulla joku ongelma siellä?

Minun ja Murun (siis tämä minun exä) tämänpäiväistä tekstailua:

Muru: Möö
Minä: Möö. Mitä?

Muru: Ei kai kummempaa. Raitis ilma alkaa vaan väsyttää.
Minä: Heh.
Muru: Juu... haluttaa kyllä jo kotiin... (hän oli töissä)
Minä: Mä tulin just saunasta. Pitäis kylälle lähteä. Olis treffit tiedossa taas vaihteeksi.
Muru: Hö :(
Minä: Mitä hö?

Muru: Ei kait mitään sitten...

Siis tuota, pitääkö tää tulkita niin, että hän on mustasukkainen minusta? Pari viikkoa sitten hän sanoi mulle, että hänellä EI ole ikävä minua. Mitäs tämä nyt sitten on? Mä ajattelin kuitenkin mennä eteenpäin elämässä enkä jäädä odottamaan maailman tappiin asti, josko herra sattuisi muuttamaan mieltänsä minun suhteen (eli haluaisi minut takaisin).

Eli kävin tänään treffeillä tämän miehen kanssa . Ne meni hyvin. Katsoo nyt jatkossa, miten lähtee menemään. Toivottavasti tuo eräs lopettaa nuo mustasukkaisuudet. Sillä on selvästi joku ongelma siinä että menen elämässäni eteenpäin enkä jää junnaamaan paikoilleni.

Tällaista tällä kertaa soi autossa, kun oltiin treffeillä. Ei löytynyt videon lisäysmahdollisuutena tätä muuta kuin jonain 30 sekunnin pätkänä, niin laitetaan sitten näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...