keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Energiahoidot, osa 2 ja 3

Olen näköjään unohtanut kirjoittaa tuosta energiahoidon kakkososasta. Eilen kävin kolmannen ja viimeisen kerran kyseisessä hoidossa, joten nyt voisin kirjoittaa noista kokemuksista sitten. En ole edelleenkään huomannut vaikutusta siihen, minkä takia sinne alunperin menin, eli ahdistuksen poistumiseen. En toisella kerralla enkä eilen, viimeisellä kerralla. Tai joo, ei mulla ahdista, mutta luulen, että siihen on muut syyt (tämä mies, jota tapailen). Sen olen kuitenkin huomannut, että unensaantia se on parantunut. Olen aina hirveän väsynyt ja voipunut, kun lähden sieltä, vaikka en muuta tee kuin makaan. Mutta uudelleen en alkaisi maksamaan tuosta hoidosta, kun siitä ei siihen ollut apua, johon sitä lähdin hakemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...