maanantai 25. maaliskuuta 2013

Shoppailua

Kävin tänään tuolla Lapin pääkaupungissa shoppailuhommissa ja... 44, 42, 40, 38... STOP! Ostin sieltä uuden takin, kokoa 38! En edes muista, milloin mulle on viimeksi mahtunut tuo koko. Kun aloitin elämäntapamuutokseni, kokoni oli 44.



 Ostin muutakin värikästä. Pinkit ja vihreät farkut sekä näitä:



Kokeilin eilen ohrapuurossa kirsikoita ja pakastettuja mangon palasia. Kirsikat oli ihan hyviä, mutta ne mangon palaset... öh... ei oikein maistunut mulle.


Perjantaina postilaatikkoon tupsahti tilaamani dvd-elokuva, joka ei nyt ihan niitä maailman parhaita elokuvia ole eikä edes Suomen parhaita, mutta kyllähän tuota katsoo. Kauhu olevinaan, mutta en nyt sanoisi ihan noin. Tosin mä en tykkää kauhusta, että ehkä parempikin, että pystyin katsomaan tuon.

Kyseessä on siis tämä elokuva:


Olen tuon kyllä jo elokuvateatterissakin nähnyt, joten tiesin mitä odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...