tiistai 26. maaliskuuta 2013

Voi itku ja hammasten kiristys!

Koneeni sormihiiri lakkasi toimimasta eilen illalla ja koska siinä ei ole olemassakaan käsihiirtä, en voinut edes sammuttaa sitä normaalisti valikosta vaan piti painaa vaan napista. Vein sen huoltoon, joka onneksi menee takuun piikkiin (vasta joulukuussa ostettu), mutta äsken huomasin jotain ka-ma-laa: minun kameran muistikortti jäi siihen koneeseen kiinni! On mulla tuo pienempi muistikortti olemassa, mutta pitää vissiin silti huomenna käydä ko. liikkeessä sanomassa, että se muistikortti on sen niiden huoltoon lähettämän koneen mukana.

Huomenna on jännää: Mörrikkä tulee ensimmäistä kertaa meille ja vieläpä yöksi. :) <3 Toivon mukaan menee hyvin tuo yöhomma. En ole pitkään aikaan ollut näin onnellinen kuin nyt olen. Hän on ensimmäinen mies, joka huolehtii ja todella tuntuu välittävän minusta. Kysyy aika useinkin onko mulla kaikki hyvin, ei kärtyä tyhjää ja on muutenkin ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...