torstai 11. huhtikuuta 2013

Tärähdys

Tänä aamuna mulle sattui vähän erikoisempi onnettomuus. Kaaduin olohuoneen liukkaalla lattialla, pyllähdin Mustin nukkumakoriin ja löin pääni kukkamaljakkoon. Se maljakko oli siis hyllyllä, mutta se hylly oli lähes lattianrajassa, niin siten tuo on mahdollista. Toinen käsi on kipeä (mustelma tulossa), mutta muuten ihan hyvä olo. En ilmeisesti sitten saanut edes aivotärähdystä. Ja onneksi oli pehmeä lasku Mustin pedin ansiosta.

Mitäs muuta...  Kävin tänään 3,5 tunnin kävelylenkillä. Jalat oli ihan poikki kotiin tultuani, mutta ilma oli ihana. Aurinko paistoi ja jopa lämmitti jonkun verran. Tosin sen jälkeen nukuinkin parin tunnin päiväunet. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, aurinko väsyttää minua kamalasti, vaikka toisia se piristää.

Ja sitten... Mörrikkä on historiaa. Käskin hänen painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Selvisi, että on hän käyttänyt minua vain hyväkseen. Eli ei halunnut minusta mitään muuta kuin seksiä. Hän ei uskaltanut edes tulla meille silloin, kun täällä oli muita kotona. Jo se herätti epäilykset siitä, ettei kyseisellä tyypillä ehkä olekaan ihan puhtaat jauhot pussissa. Hän kyllä tiesi, että mä haluan ihan suhteen, mutta senkun vaan sumutti minua minkä kerkesi ja väitti haluavansa suhteen, mutta ei halua pitää kiirettä, joopa joo. Onneksi en uhrannut häneen kuin 1,5 kuukautta.

No, eipä tuo pieni pettymys minun vauhtia ole hidastanut. On vähän niinkuin uutta lämmittelyä tämän entisen Muruni kanssa. En mä häntä missään vaiheessa ole unohtanut. Jotenkin hän vain on tasaisin väliajoin, varsinkin iltaisin palannut mieleeni Mörrikästä huolimatta. Mörrikkä ei vaan tehnyt minuun niin suurta vaikutusta kuin Muru. Ja Mörrikkää kohtaan en löytänyt oikein tunteita. Jonkinlaista pientä ihastusta oli, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, se oli vain se tunne, josta pidin, en niinkään siitä ihmisestä. Ja rasittavaahan tuollainen oli, kun hän ei uskaltanut/halunnut tulla meille ja ne autossa tapaamiset ja ajelut oli vähän tylsiä ja jotenkin ahdistavia tilanpuutteen vuoksi. Istua nyt pari tuntia ahtaassa autossa jonkun kyläringin ajelun takia, huoh.

PS. Kävin kaupassa ja löysin sieltä yhden ristiriitaisen purkin. Siinä luki "kevyet salaattijuustokuutiot suolaliemessä". Joo, tosi kevyttä, kun suolaliemessä lilluvat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...