sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Uintireissu hautausmaalle

Otsikon mukaisesti, tuli käytyä uimassa hautausmaalla. Siellä oli siis niin paljon lunta, vettä ja loskaa, ettei sinne ihan pikkukengillä kannata mennä. Tietkin paikoittain sen näköisiä ja tuntuisia kuin kävelis hiekkarannalla sateen jälkeen. Lumet kun on sulaneet, niin kaikki talven aikana kylvetyt hiekat on nyt yhdessä läjässä. Muuten ihan mukava ilma, 9 astetta lämmintäkin. Pipon sai jättää kotiin.

Piti eilen lähteä käymään katsomassa yöelämää, mutta minun pallea oli yhtäkkiä kasvanut ihan luonnottoman isoksi. Tulin siihen tulokseen, etten mä sen näköisenä mihinkään voi lähteä. Tänään se oli sitten hävinnyt. Se oli ilmeisesti nestettä vaan, onneksi. Hyi, mä jo pelästyin, että olen lihonut laihtumisen sijaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...