perjantai 19. huhtikuuta 2013

3 Simoa

 

Harvempi elokuva saa minut hyvälle mielelle vielä jälkikäteenkin. 3 Simoa on juuri sellainen. Pitkään aikaan en ole tuontapaista elokuvaa nähnyt. Olen viikon sisään katsonut tuon jo kaksi kertaa eikä meinaa riittää. Suosittelen.

Ja kuten näkyy, olen saanut koneeni takaisin. Saa kuviakin postauksiin.

Yksi elokuva oli pari viikkoa sitten sellainen, joka sai minut ahdistumaan:


Tuossa on niin rankka aihe (mielisairaala), ettei se oikein sopinut mulle. Tuli mieleen se aika, kun itse olin "lataamossa". Enhän mä siellä ollut kuin viikon ja olin siellä oikeastaan vain lepäämässä, mutta siellä oli myös todella sairaita ihmisiä, joita sai ihan pelätä (saattoivat huitoa kepillä yms.). Ja kun tuossa elokuvassakin sellaisia on, niin tuli ahdistus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...