sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kosmetiikkaosastoa ja viihdettä

Voi että voi olla rinnat kipeät. Johtuu laihdutuksesta. Niissä on alkavia raskausarpia (haaleita kuoppaisia viivoja, joita ei näe, ellei läheltä katso). Olen käyttänyt niihin tällaista:



Kyllä se ainakin vatsassa oleviin arpiin auttoi. Tuntuu vaan rinnoissa kestävän kauemmin se, että se vaikutus alkaa, jos sitten alkaa. En vaan ole varma, saako tuota käyttää rintoihin (kaikkia voiteita ei saa).

Löysin hajuvesikokoelmastani yhden omituisen hajuisen tuoksun. Katsoin netistä, niin näköjään hajuvesi kestää hyvänä noin 1,5 vuotta. Olen ostanut kyseisen hajuveden joskus -09, hups... no, ei kun roskiin vaan.

R.I.P Puma Urban Motion-hajuveteni

No, en mä tuota ole kovin käyttänytkään. Tykkään enemmän tästä:

Puma Red and White




















Sitten viihdeosioon. Olen löytänyt uuden lempimusiikkityylin:

.

Yllätyin jopa itse, kun yllätin itseni kuuntelemasta tuota ja vielä pitäväni siitä. Tai en tiedä onko tuo ihan se kaikkein paras (lempimusiikki) mielestäni, mutta mieluinen kyllä.

Tämä ilta menee Pasilan parissa.


Odotan jo innolla kohta ilmestyvää Pasilan viimeisen tuotantokauden dvd:tä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...