sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Terveyttä

Iltapalaksi pähkinäistä kaurapuuroa hunajan, tuoreiden (kaupan)
mansikoiden ja vadelmien kanssa.

Oli ihan ok päivä. Painokin oli laskenut siihen mitä se oli ennenkuin se nousi. Okei, ei ehkä pitäisi käydä joka päivä vaa´alla, mutta mistä mä muuten tietäisin alkaa säädellä painoani, syömisiäni ja juomisiani. Välillä kun tekee mieli syödä hieman enemmän makeaa (marjoja ja pähkinöitä). Ja siitä aina muistan, että vettä PITÄÄ juoda joka päivä vähintään kaksi litraa. En nääs läheskään aina muista.

Tänään olisi äitienpäivä. Eipä vaan ole äiti kotona. Hän on ollut yli viikon jo Etelä-Pohjanmaan suunnalla. No, tulee sitten kun tulee. Isä vaan oli kakunkin jo ostanut. No, isä-raukka joutuu syömään sen yksin, kun mä en enää sellaisia syö.

Ps. En muuten tullut herätetyksi aamulla, päinvastoin, se olin minä, joka herätti Mustin.

Ja lopuksi: HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ, mikäli lukijoissani joku äiti sattuu olemaan. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...